تاریخچه برند لویی ویتون از همون روز اول

۳ بازديد

برند لویی ویتون یکی از معروفترین برندهای لوازم چرمی دنیاست. این برند در سال ۱۸۵۴ توسط لویی ویتون در شهر پاریس تاسیس شد و به شدت در زمینه‌ی تولید کیف، کفش، لباس و لوازم چرمی دیگر فعالیت دارد. در این بلاگ، به بررسی تاریخچه‌ی برند لویی ویتون پرداخته و به معرفی دوران‌های مختلف تاریخی این برند پرداخته می‌شود.

 

اوایل دوره‌ی تأسیس

 

لویی ویتون در سال ۱۸۱۱ در شهر جورجزنا، فرانسه متولد شد. پدر وی یک کارگر فقیر بود و لویی همیشه به دنبال یافتن شغل و کسب درآمد بیشتر بود. در سن ۱۴ سالگی، وی از خانه خارج شد و به پاریس رفت تا به دنبال شغلی برای خودش بگردد.

 

در پاریس، لویی به مدرسه‌ی صنعتی محلی رفت و تحصیلاتش را در زمینه‌ی طراحی صنعتی و چاپ آموخت. پس از اتمام تحصیلات، وی در یک کارگاه تولید لوازم چوبی به کار گرفته شد و به زودی به عنوان یک طراح محصول در آنجا شناخته شد.

 

در سال ۱۸۳۷، لویی ویتون به یکی از مشتریانش، شاهزاده‌ی گالری از کارلتون، معرفی شد. شاهزاده از طرح‌های ویتون بسیار خوشش آمد و به او پیشنهاد داد که به عنوان طراح شخصی خود کار کند. این پیشنهاد برای لویی ویتون فرصت بزرگی بود و او با شاهزاده‌ی گالری همکاری کرد تا طرح‌های شخصی برای او بسازد.

 

تأسیس برند لویی ویتون

 

با پیشرفت کارهای لویی ویتون، در سال ۱۸۵۴، او تصمیم گرفت تا برند خود را تأسیس کند. او با همکاری با برادران خود، برند لویی ویتون را تأسیس کرد و به زودی به یکی از معروف‌ترین برندهای لوازم چرمی دنیا تبدیل شد.

 

برای اوایل فعالیت خود، برند لویی ویتون برای تولید لوازم چرمی، از چرم‌های با کیفیت استفاده می‌کردو محصولات زیبا و با کیفیتی را تولید می‌کرد. با این حال، برای تبلیغات برند خود، لویی ویتون از یک روش جذاب استفاده کرد. او از مدل‌های پله‌ای استفاده کرد که در واقع یک نمونه از محصولات خودش بود. این مدل‌ها به آدم‌ها نشان می‌داد که چگونه محصولات لویی ویتون در واقع به نظر خواهند رسید.

 

به طور کلی، دوره‌ی پیشرفت برند لویی ویتون با توسعه‌ی صنعت گردشگری در اروپا شروع شد. در این دوران، گردشگران ثروتمند به دنبال محصولات لوکس و با کیفیت بودند. با توجه به این نیاز، لویی ویتون تصمیم گرفت تا به سمت تولید محصولات لوکس و با کیفیت بیشتر حرکت کند. وی از چرم‌های با کیفیت بیشتری استفاده کرد و محصولاتی با طراحی‌های زیبا و منحصر به فرد تولید کرد.

 

با توسعه‌ی برند، لویی ویتون به شدت به تبلیغات خود اهمیت داد. او با جذب هنرمندان و ستاره‌های فیلم و تلویزیون به عنوان سفیران برند، توانست به شدت به شناخت برند خود در جامعه‌ی بین‌المللی کمک کند. این روش تبلیغاتی تا به حال به عنوان یک مدل موفق در صنعت تبلیغات شناخته شده است.

برای دانستن 10 برند لوکس سال 2023 اینجا کلیک کنید

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.